آیا سوالی دارید ؟

در ادامه پاسخ بخشی از سوالات متداول شما ارائه کرده ایم...

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، فرم انتهای صفحه را پر کنید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

آیا میتوانم مستقیم از سایت خرید کنم؟

محصولات تولیدی ما عموما بزرگ و سفارشی سازی شده بر اساس نیاز مشتری هستند. به همین دلیل ثبت سفارش ما در حال حاضر فقط از طریق تلفن صورت میگیرید ولی پرداخت میتواند از طریق درگاه سایت صورت گیرد.

آیا میتوانم کالای خریداری شده را بازگردانم؟

بله، منطقی نیست که ما پاسخ اعتماد مشتریانمان را ندهیم. اگر محصولی را خریداری کردید که با نیاز شما سازگار نبود، با کارشناسان ما تماس بگیرید و در صورتی که امکان عودت وجود داشته باشد، میتوانید کالا را مرجوع کنید.

آیا شرایط پرداخت قسطی وجود دارد؟

در حال حاضر شرایط خرید قسطی فقط برای سفارش های بالاتر از 20 میلیون وجود دارد. با این حال، در صورتی که در حال حاضر امکان پرداخت وجه سفارش را ندارید، این موضوع را با همکاران ما در میان بگذارید تا در صورت امکان به شما کمک کنند.

آیا محصولات خورشید اسپرت گارانتی دارند؟

بله، برای محصولاتی که تولید خورشید اسپرت هستند یک سال گارانتی در نظر گرفته میشود. این گارانتی شامل وسیله های کوچک مانند توپ نمیشود.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

امکان بازدید از کارخانه با هماهنگی قبلی وجود دارد. همچنین اگر در صفحه نمونه کارهای ما، محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید این مورد را کارشناس فروش ما، در میان بگذارید.

آیا سوال دیگری دارید ؟

ارسال پیام از طریق فرم زیر ...