راهنمای خرید تخته حلقه بسکتبال برای ویلا


 یک تخته حلقه بسکتبال با کیفیت از الزامات هر مدرسه، زمین بازی یا سالن ورزشی هستند. تخته های بسکتبال در بین خانواده ها هم از محبوبیت زیادی برخوردار است چون یک تفریح سالم برای ورزش کل خانواده و بازی با بچه ها هستند. ما در خورشید اسپرت تخته بسکتبال هایی تولید میکنیم که برای بودجه های مختلف و کارکردهای متفاوت قابل استفاده هستند.

 از بسکتبال های مخصوص کودکان گرفته تا پایه بسکتبال های حرفه ای برای مسابقات و زمین های حرفه ای که استانداردهای فیبا و مدارس را به طور کامل رعایت کنند. اگر فقط یک حلقه بسکتبال ساده نیاز دارید که برای خودتان تمرین کنید یا یک پایه بسکتبال فضای باز نیاز دارید که در ویلا و باغ خود با آن بازی کنید، میتوانید از محصولات ما بازدید کنید.

 راهنمای خرید ما به شما کمک میکند که تعیین کنید کدام حلقه و تخته بسکتبال برای خانه یا زمین شما بهترین انتخاب است.

نکات مهم در مورد زمین بسکتبال های خانگی

 زمانی که میخواهید برای حیاط پشتی یا ویلای خود خرید کنید در مرحله اول باید به فضایی که برای این زمین در نظر گرفته اید و کسی که قرار است از این زمین استفاده کند دقت کنید.

سوالات مهم در زمان خرید تخته حلقه بسکتبال

– آیا قرار است کودکان از این تخته بسکتبال استفاده کنند؟

 اگر کودکان قرار است با این حلقه بازی کنند، حتما یک تخته با تنظیم ارتفاع خریداری کنید که بتوانید آن را در ارتفاع های استاندارد و مینی تنظیم کنید. تخته بسکتبال های مورد استفاده کودکان، حتما باید روکش نرم داشته باشند تا از برخورد سر با میله ی آهنی جلوگیری شود. به همین دلیل پایه های بسکتبال خورشید اسپرت در اکثر مواقع دارای روکش ابری هستند تا از آسیب جلوگیری کنند.

   اگر قرار است دانک های زیادی روی دستگاه زده شود، حتما باید بسکتبال در زمین نصب شود و نمیتوانید تخته بسکتبال پرتابل استفاده کنید.

– آیا اجازه ی نصب تخته بسکتبال در زمین را دارید؟

   برخی موسسات و صاحب خانه ها اجازه نصب بسکتبال در فضای خانه را نمیدهند چرا که این تجهیزات نیاز به بتن ریزی دارند (از اسم بتن ریزی نترسید:) یک مساحت 50 در 50 سانت، یک کارگر ساده و یک روز کاری، دستگاه را نصب میکنند) اگر امکان نصب ندارید میتوانید تخته بسکتبال های پرتابل خریداری کنید. این تخته حلقه های بسکتبال به گونه ای طراحی شده اند که فقط توسط یک نفر حمل شوند و نیاز به هیچ زیرساختی نداشته باشند.

آیا برای نصب تخته حلقه بسکتبال فضای محدودی دارید؟

   هنگامی که فضای کافی برای تجهیزات ورزشی در حیاط، پاسیو یا باغ شما وجود ندارد حلقه بسکتبال های دیواری گزینه بسیار خوبی برای شما هستند

آیا نیاز دارید که تخته حلقه شما استاندارد باشد؟

 اگر قرار است این تخته حلقه فقط برای شوت زدن یا تمرین بازیکنان مبتدی استفاده شود، بهتر است که به فکر تخته های چوبی یا پلاستیکی باشید چرا که هزینه ی پایینتری دارند.

ولی اگر میخواهید یک زمین حرفه ای داشته باشید جنس تخته بسکتبال باید شیشه ای باشد تا ریباند توپ مانند مسابقات حرفه ای باشد.

در صورتی که برای خرید تخته حلقه بسکتبال به مشاوره نیاز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.